Mnogi proizvođači sve više 'forsiraju' automatske mjenjače, ali to je više izraženo, pa i razumljivo, kod marki koje su ih dovele na vrlo visoku razinu.
Nepotreban automatik
Nažalost, Toyota to još nije pa nije ni opravdano korištenje isključivo automatskog mjenjača uz 2,2-litreni dizelaš od 150 KS. Pored toga, on još kod bogato opremljenog testnog primjerka dodatno povećava konačnu cijenu. Pored toga, i sama ručica automatskog mjenjača djeluje nezgrapno.
Iako obnovljeni Verso sa 470 izmjena, u odnosu na dosadašnji model, djeluje mnogo dinamičnije, automatski mjenjač ukazuje kako je ipak primjereniji smirenijim i ozbiljnijim vozačima. Uz Sport mod, gdje automobil postaje malo živahniji, te ručno mijenjanje na polugicama smještenim uz upravljač, možete steći dojam da ste u sportskijem modelu. Na automobilu je puno kontrasta. Primjerice, Toyota želi biti što bliže premium segmentu, ali još treba poraditi na završnoj obradi pojediniih elemenata.
Testni Verso ima dodatnu opciju sedam sjedala, kada se obujam prtljažnika sa osnovnih 440 litara dodatno smanjuje. Dva pomoćna sjedala u trećem redu ipak nisu predviđena za vožnju na duže staze. S obzirom na to da su tri sjedala u srednjem redu samostalna, odnosno odvojena, moguće je raditi različite kombinacije sjedenja. Praktičnost je riječ koja ovaj model vrlo dobro opisuje.
Izražena raznolikost
Automatski mjenjač nije nas tjerao na sportsku vožnju, pa smo se prebacili u 'easy' mod kada ponovno do izražaja dolazi raznolikost. Štedljiviji bi bio da ima Start/Stop sustav, a za bitnije povećanje dosega potrebno je povećati obujam spremnika (sada 55 litara).
Vidljive su velike i osjetne promjene, automobil je kvalitetniji, bolji i dopadljiviji, jedino testni model muči konačna cijena od 269.307 kn. Verso starta od 149.940 kn, a uz testirani paket opreme i motor, od 241.434 kn.
>> Osvježena Toyota Verso na našem tržištu po cijeni od 149.940 kuna